KUNDSERVICE ENGELSKA ONLINE - VÅREN 2025

Behöver anställda flyt i kundservicesituationer? Finns det osäkerhet i säljsituationer?

Kan personalen svara flytande på frågor om produkter? Hur bemöter du artigt klagomål eller feedback? Flytande engelskkunskaper ger dig självförtroende och skapar en positiv bild av företaget. Avslappnad, guidad övning i interaktions- och konversationsfärdigheter. Under utbildningen kommer du att utöka ditt ordförråd, öva på fraser och uttryck som kommer att tillämpas.

i dagliga kundservicesituationer.

 

Implementering: i en liten grupp via Teams / Zoom. Kundtjänstens språk

 

- Professionella och sociala situationer

- Formella och informella - Idiomatiska fraser

- Kommunicera tydligt och precist

- Mobila eller multimediala situationer och fraser

- Hantering av klagomål

- Frågor och svar - Ge instruktioner och anvisningar

- Reagera på feedback

- Rekommendera och föreslå

- Datum- och tidsuttryck

Utbildningen syftar till att utveckla ett mer naturligt engelskt uttryck.

Småpratfärdigheter skapar ett positivt första intryck när man går vidare till det verkliga problemet.

Råd kommer att ges som omedelbart ger dig mer självförtroende och effektivitet i ditt utförande. Utbildningen kommer endast att hållas på engelska. Max 5 personer/grupp. Minsta deltagarnivå: A2.1.

PERFEKT COACHING 24 lektioner

 

1 910,00 € + moms 25,5 % / grupp, inkluderar nivåtest och undervisningsmaterial.

 

Schema: 6 x 3 timmar (4 x 45 min).

Datum: september - oktober 2025. Exakt datum ska överenskommas separat.

 

Professionella och erfarna tränare:

Richard Vincent, MA, Petronella Patrikainen, MA och Sirpa Leppänen, PhD

Anmälningsblankett

 

Kontakta oss och fråga mer!

Maria Kunz, utbildningschef Tel: 040 58 77 142 E-post: maria.kunz@iwginstituutti.fi