ASIAKASPALVELU ENGLANTI ONLINE - KEVÄT 2025
Tarvitsevatko työntekijät sujuvuutta asiakaspalvelutilanteissa? Onko epävarmuutta myyntitilanteissa?
Pystyykö henkilökunta vastaamaan tuotteita koskeviin kysymyksiin sujuvasti? Miten vastataan kohteliaasti valituksiin tai palautteisiin?
Luonteva englannin kielen taito antaa itsevarmuutta sekä varmistaa onnistumisen asiakaspalvelutilanteissa.
Rentoa vuorovaikutus- ja keskustelutaidon harjoittelua ohjatusti. Koulutuksen aikana kasvatetaan sanasto, harjoitellaan fraaseja ja ilmaisutapoja, joita sovelletaan
päivittäisissä asiakaspalvelutilanteissa.
Toteutus: pienryhmässä Teams / Zoom kautta.
Language of Customer Service
- Professional and Social situations
- Formal and Informal
- Idiomatic phrases
- Communicating Clearly and and Precisely
- Mobile or Multimedia situations and Phrases
- Dealing with Complaints
- Questions and Answers
- Giving Instructions and Directions
- Reacting to Feedback
- Recommending and Suggesting
- Dates and Time expressions
Koulutuksessa kehitetään englanninkielistä ilmaisua luontevammaksi.
Small Talk -taidot luovat positiivisen ensivaikutelman siirryttäessä varsinaiseen asiaan.
Annetaan neuvoja, joilla saa välittömästi lisää varmuutta ja tehoa esiintymiseen.
Koulutus pidetään vain englannin kielellä. Max 5 henkilöä / ryhmä.
Osallistujan taso: A2 - B1.
TÄSMÄVALMENNUS 24 oppituntia
1 992,00 € + alv 24 % / ryhmä, sisältää tasotestauksen ja opetusaineiston.
Aikataulu: 6 x 3h (4x45min).
Ajankohta: Helmikuu - huhtikuu 2025. Tarkka ajankohta sovitaan erikseen.
Ammattitaitoiset ja kokeneet kouluttajat:
Petronella Patrikainen, FM ja Sirpa Leppänen, FT
Ilmoittautumislomake
Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Maria Kunz, koulutuspäällikkö
Puh: 040 58 77 142
E-mail: maria.kunz@iwginstituutti.fi